čtvrtek 17. listopadu 2016

5 FAVORITE: ♥ Instagram ♥

Ahojte! ♥
Dnes vám predstavím mojich 5 NAJ instagramových účtov. Možno si medzi nimi nájdete aj vy svojho favorita. 


Daily inspiration 

@prettylittleiiinspo

Tento účet patrí jednoznačne medzi moje najobľúbenejšie. Neviem ako vy, ale ja mám veľmi rada fotky z takého nášho "dievčenského života" no a tento účet ich má plno! Za mňa palec hore! :)


Motivácia 

@namotivuj sa

Ako väčšina, aj ja mám v obľube texty ktoré dokážu človeka motivovať. Preto medzi mojimi odbermi nemôže chýbať tento účet. Myslím si, že do očká padne každému kto má rád takéto veci. Autor vás denne motivuje niekoľkými výrokmi :) 



Carrie Bradshaw

 @carrie_br4dshaw

Ako obrovský fanúšik, úspešného seriálu Sex v meste, a aj samostatnej hlavnej hrdinky Carrie,by som si svoj život nevedela predstaviť bez jej pravdivých výrokov, vtipných situácií a módy. Preto si môj odber zaslúži instagramový profil venovaný tejto postave & seriálu . 



OOTD Magazine

 @ootdmagazine

Myslím že to pozná väčšina dievčat. Neustále premýšľanie nad tým čo si ďalší deň oblečie a žiadna inšpirácia k outfitu. Tento profil ti určite pomôže k tomu aby si sa inšpirovala k outfitu alebo aspoň obdivovala módne kúsky :) 


MAKEUP 

@makeupslaves

Milujem makeup. Milujem líčenie. Rada skúšam a experimentujem s novými vecami zo sveta makeupu, rada sledujem či vo videu alebo na fotkách rôzne líčenia alebo makeupové zbierky. tento účet je na to ako stvorený, každá makeupová fanatička pri ňom bude strácať dych! :) 


2 komentáře:

  1. Nepoznám ani jeden z týchto insta účtov, ale zaujal ma hlavne ten prvý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ma naozaj teší že ťa aspoň jeden zaujal :))

      Vymazat

Štítky